REGULAMENT

Evenimentul Autism 24 de ore Marea Neagra

1.Generalităţi

  1. 1.1.Acest regulament se aplică participanţilor la evenimentul “Autism 24 de ore Marea Neagra”

    1.2.Organizatorul evenimentului este Asociatia Centrul Psihologic Marea Neagra

    1.3. Înscrierea participanţilor se realizeaza de capitanul de echipa.

    1.4. Echipa este formata din: 20 de participanti.

    1.5. Fiecare membru al echipei va avea o bratara pe care va avea obligatia sa o poarte pe timpul competitiei.

    1.6. Sunt organizate 2 curse: Cursa clasica de alergare si Cursa Copiilor.

    1.7.  Valoarea unui jeton este 1 jeton = 3 km

    1.8.  Competitia se desfasoara in perioada 04.05.2019 ora 10 pana la data de 05.05.2019 ora 10.

    1.9. Locatia evenimentului: Plaja Mamaia. Traseu: Plaja – Piateta Perla (Vila Radio Constanta) – Café del Mar- retur. Bucla de 3 km.

    1.10. Punctul de hidratare/alimentare va fi amplasat in zona de START (contine: apă, sucuri, glucoză, electroliţi, fructe, covrigei, ciocolată, mâncare caldă, branza, masline, chips-uri, dulciuri etc.).

    1.11. Participantii îşi pot depozita: echipamentul, sac de dormit, mâncare, băuturi energizante etc. în pavilioanele/corturile special amenajate in zona de START;

    1.12. Participantii au acces la cele 6(sase) toalete publice din Piateta Perla situate în apropierea traseului;

    1.13. Câştigătoare va fi declarata echipa care va parcurge distanţa cea mai mare in timpul celor 24 de ore.

Pe întreaga perioadă a evenimentului la care s-au înscris, participanţii pot alerga, pot merge la pas, pot lua pauze pentru a se odihni, pot dormi. Pot parasi zona de concurs si pot reveni oricand pe timpul celor 24 de ore.

1.14. Inainte de inscriere in concurs, recomandam urmatoarele:

  •     Test de efort / repaus EKG;

  •     Analize de sânge (pentru depistarea unor eventuale probleme, etc.)

 2.Obligaţiile participanţilor

2.1.Participarea la evenimentul “Autism 24 de ore Marea Neagra”se face pe proprie răspundere, în deplină cunoştinţă a aptitudinii de a participa la un eveniment sportiv, a stării de sănătate fizică şi mentala.

2.2.Fiecare participant este responsabil pentru propria securitate şi siguranţă. Organizatorii, partenerii, sponsorii, voluntarii şi personalul care participă la realizarea evenimentului nu sunt responsabili pentru orice fel de rănire, deces sau pagube de orice natură care pot surveni în timpul sau ca urmare a desfăşurării evenimentului.

2.3. Este recomandat ca participanţii să dispună de asigurare în caz de accidente valabilă pentru competiții sportive.

2.4. Participanţii au obligaţia de a asculta şi de a respecta indicaţiile/instrucţiunile organizatorului şi a personalului de concurs.

2.5. Organizatorul poate interzice luarea startului sau continuarea cursei pentru orice participant dacă acesta se prezintă în stare de ebrietate sau este sub efectul substanţelor halucinogene, de slăbiciune sau epuizare fizică sau psihică.

3. Locuri disponibile

  •      50 de echipe participante;

  •      1 echipa contine: 20 de participanti.

    4. Înscrierea

    4.1.Înscrierea in evenimentul Autism 24 de ore Marea Neagra se face de capitanul de echipa completând formularul on-line.

    4.2. Capitanul de echipa poarta intreaga responsabilitate privind constituirea echipei

    4.3. Limita minima de varsta pentru inscrierea participantilor este de 16 ani, impliniti pana la data startului. Participarea unui minor va fi conditionata de insotirea acestuia, pe toata durata desfasurarii evenimentului, de catre un parinte/tutore legal precum si o declaratie pe propria raspundere, semnata de insotitor.

    5. Taxa de participare

    5.1. Taxa 01 octombrie 2018 – 15 martie 2019: 1.500 lei / echipa.

    5.2. Taxa 15 martie  2019 – 26 aprilie: 2.000 lei / echipa

    5.3. Taxa pe echipa ramane nemodificata indiferent de numarul de mebri al echipei

  1. Categorii şi clasament

    6.1.Participanţii pot participa la cursa de alergare pe durata celor 24 de ore ;

    6.2.Se face clasament online cu numarul de kilometri alergati de fiecare echipa ce va fisat la locul competitiei la orele: 13, 16, 19, 22, 01, 04, 07, 10

  2. Proceduri de concurs

    7.1.Numărul de concurs

    Numărul de concurs trebuie montat pe partea din fata a tricoului şi trebuie să fie vizibil pe tot timpul concursului.

    7.2.Concurenţii care se deplasează mai încet au obligația de a fi atenţi pentru a face loc celor care vin din spate, doresc şi pot să îi depășească.

    7.3. Va exista o pista clara de alergare, amenajata pe nisip chiar la linia apei, iar fiecare participant are obligatia de a-si pastra traseul de alergare, sub sanctiunea descalificarii.

    7.4. La punctul de intoarcere de la 1,5 km se vor distribui jetoane ce vor trebui introduse la intoarcere in cutia fiecarei echipei . Responsabilitatea introducerii corecte a jetoanelor revine fiecarui participant la eveniment

    8. Protecţia mediului înconjurător

    8.1. Este strict interzisă aruncarea deşeurilor de orice fel în orice loc de pe traseu în afara celor amenajate sau la punctul de control.

    9.Descalificare echipa

9.1. O echipa este descalificata daca aduna 3 AVERTISMENTE pe timpul celor 24 de ore, acestea pot fi de urmatoarele tip:

  1. a) un membru al echipei nu parcurge intreaga bucla 3 km in mod corect

  2. b) un membru al echipei arunca deseuri de orice fel pe traseul de alergare

  3. c) un membru al echipei profereaza amenintari, jigniri la adresa celorlalti participanti la competitie sau la adresa organizatorilor

  4. d) alte situatii neplacute ce pot aparea pe timpul competitiei.

  1. Echipament obligatoriu

    9.1.Următoarele echipamente sunt obligatorii pentru fiecare participant care va fi prezent la start: pantofi alergare, echipament sportiv, număr de concurs (pus la dispoziţie de către organizator), lanterna(frontal) pe timp de noapte .

    9.2.Fiecare echipa are obligatia de a alege un tricou de alergare care sa poarte inscriptia, logo-ul, insemnul distinctiv al echipei.

    10.Reclamaţii/Contestaţii

    10.1.Reclamaţiile şi contestaţiile se depun în scris la organizator in cel tarziu 1 h de la incheierea competitiei.

    11.Modificarea traseului,alte decizii privind desfăşurarea concursului

    11.1.Organizatorul poate modifica oricând traseul sau poate anula/opri competiţia dacă aceasta nu se poate desfăşura în condiţii de siguranţă.

    11.2. Orice decizie va fi luată de comitetul organizator in colaborare cu capitanii de echipa .

    11.3. Organizatorul îşi rezervă dreptul de a aduce modificări asupra informaţiilor afişate pe site, a regulamentului sau a programului, etc. Aceste modificări vor fi aduse la cunoştinţa participanţilor cu minim 7 zile înaintea concursului, în cazul informaţiilor afișate pe site-ul competiție, sau cel târziu la preluarea numerelor de concurs pentru informaţii privind programul cursei.

    12. Siguranţă

    12.1. Concurenţii îşi asumă direct răspunderea pentru participarea la această cursă prin semnarea declaraţiei pe proprie răspundere, iar organizatorii nu sunt responsabili în cazul în care alergătorii se accidentează sau se rănesc, în timpul sau ca urmare a participării la această competiţie.

    12.2. În zona de Start va exista un punct de prim ajutor unde se va asigura serviciul medical de urgenţă în caz de nevoie.

    12.3. Organizatorii nu îşi asumă răspunderea pentru obiectele pierdute sau uitate pe traseu în timpul concursului sau după terminarea acestuia.

    13. Beneficii
    13.1. alergătorii beneficiază de următoarele:

  •   experienţa unui concurs unic în România;

  •   kitul de concurs: număr de concurs, cadouri din partea sponsorilor;

  •   medalie de finisher;

  •   trofeul echipei;

  •   clasament online ;

  •   acces la pasta party;

  •   acces la punctul de hidratare / alimentare

  •   spaţiu de depozitare a propriului echipament în pavilioanele/corturile special amenajate ;

  •   fotografii din timpul evenimentului;

  •  serviciu medical de urgenţă;

  • OPIONAL : Fiecare echipa are posibilitatea sa isi instaleze un cort in apropierea liniei de START.

    14.Anularea sau transferul participarii

    14.1.Dacă dintr-un motiv întemeiat doriţi să anulaţi participarea la cursă, vă rugăm să anunţaţi acest lucru organizatorilor la adresa de e-mail adriangemanaru@yahoo.com;

    După data de 26.04.2019  nici un fel de modificare nu va mai fi acceptată din motive organizatorice.