ECHIPE INSCRISE IN COMPETITA ALERG 24H MAREA NEAGRA

Urmareste Live competitia Alerg 24h

Alerg 24h -05-06 mai 2018

Ultramaton Alerg24h – Alerg pentru Autism Marea Neagra Constanta

41 de echipe sunt aliniate la start. 4curse . Cursa scaunelor rulante. Cursa Clasica. Cursa Apa si Foc. Cursa Copiilor

Numar echipe Echipe Numar participanti
1 Autism Marea Neagra 30
2 Forta Albastra 30
3 Cercetasii Marini 30
4 Rebel Fighters 30
5 Tomitanii 30
6 Rompetrol 30
7 Jandarmeria Constanta 30
8 SPAS Constanta 30
9 Victoria Cumpana 30
10 ACS Marina Constanta 30
11 Romania Moderna si Demna 30
12 Avatar Studio 30
13 Medicover 30
14 Colegiul Mihai Eminescu 30
15 Raza de Speranta 30
16 Running Hearts 30
17 Decebal 30
18 Crucea Rosie
30
19 Ilie Floroiu 30
20 Arbitri de Rugby Dobrogea 30
21 1leu.org 30
22 Pontica 30
23 Asociatia Team 30
24 Interact Pontus Euxinus 30
25 Theatrix 30
26 ATCA Super Team 30
27 RQC Rompetrol 30
28 Comitetul Olimpic si Sportiv Roman 30
29 HC Dobrogea Sud 30
30 SPIT Constanta 30
31 ROTARY Interact Mangalia 30
32 Alergam pentru voi 30
33 Impreuna cu Gabriela Cornea 30
34 Carmen Sylva 30
35 Amy`s Team 30
36 Delfinii (USR Navodari)
30
37 Ami`s Team
30
38 Trident 30
39 I.S.U Dobrogea 30
40 SURPRIZA 30
Numar echipe Echipe Numar participanti

Bratara participare eveniment Alerg24h

Participantii de anul acesta se vor putea bucura de o bratara frumoasa, din material textil, inscriptionata cu denumirea evenimentului.
Mi-am dorit sa realizez o bratara speciala pe care sa o pot purta si ulterior dupa ce se termina intreaga poveste pentru a-mi aduce aminte de tot ceea ce mi s-a intamplat pe plaja. Vom avea ocazia sa ne recunoastem in Constanta mult mai usor datorita bratarii de la Alerg 24 h Autism Marea Neagra.

Bratara, este comoda, rezistenta la apa si uzura si este fina la atingere.

Bratara te va insoti si va fi alaturi de tine pe timpul celor 24 de ore.

Medalie de Finisher Alerg24h

Munca fiecarui participant va fi recompensata cu aceasta medalie ce reprezinta Constanta.

Daca nu ai cunoscut magia unei alergari pe plaja, atunci inseamna ca a venit timpul sa-ti faci curaj si sa incerci aceasta senzatie speciala.

Incearca aceasta experienta. Sa-ti petreci 24 de ore pe malul marii, iar intregul corp cateva zile dupa aceea iti va mirosi a mare si plaja. Nu te speria este tare fain. Nu sunt povesti, este realitate verificata. Marea si plaja cu adevarat iti vor darui parfumul lor.

Un eveniment total diferit ca organizare fata de orice alt eveniment sportiv clasic, vor fi multe lucruri inedite ce nu pot fi vazute in alte concursuri de alergare.

1. Traseul concursului este realizat pe nisip si se va alerga in sistem bucla pe un traseu de 3 km.
2. Castigatoare va fi echipa ce aduna la sfarsitul celor 24 de ore cei mai multi kilometri alergati de catre toti cei 30 de concurenti.
3. Calculul final: 1 bucla de 3 km din cursa Apa, Nisip & Foc va fi echivalenta in clasamentul final al echipelor cu 3 bucle din Cursa Clasica (9 Km).
4. La punctul de intoarcere de la 1,5 km se vor distribui jetoane ce vor trebui introduse la intoarcere in cutia fiecarei echipei.
5. Responsabilitatea introducerii corecte a jetoanelor revine fiecarui participant la eveniment.
6. Concurentii pot alerga(merge) pe traseul de concurs si pot parasi si reveni oricand pe timpul celor 24 de ore, cu obligatia de a parcurge o bucla completa de 3 km.

PROBE: CURSA Apa, Nisip & Foc
1. Bustean de lemn (300 m) – apx 8 kg
Dificultate= 7/10

2. Prag de foc (latime 60 cm)
Dificultate= 4/10

3. Cauciucuri (60 m)
Dificultate= 6/10

4. Plasa de sarma (lungime 10 m)
Dificultate= 8/10

5. Sac de nisip (300 m) – 12 kg
Dificultate= 9/10

6. Trecere prin apa (100 m) – 17-18 grade
Dificultate= 10/10

7.  Castigatoare va fi echipa ce va aduna la sfarsitul celor 24 h cei mai multi km.

8. La punctul de START va exista un clasament online ce va fi actualizat la fiecare 3 h cu nr de km adunati de fiecare echipa.

9. Fiecare concurent va primi la punctul de intoarcere (de la 1,5 km) un jeton ce va simboliza 3 km pe care va trebui sa-l introduca in urna echipei sale.

10. Participantii pot reveni oricand pe timpul celor 24 de ore, cu obligatia de a parcurge o bucla completa de 3 km

11. Torta echipei va arde atat timp cat pe parcursul competitie va fi minim un concurent in concurs.

SECRET:
Echipele ce vor adopta strategia de a parcurge traseul in mers vor aduna mai multi km, deoarece isi conserva energia pe o perioada mai lunga de timp.